sobota, 19 listopada 2011

Różnica wieku w pokoleniach

Witam!
Dzisiaj postanowiłem napisać o różnicy wieku w każdym pokoleniu .Oczywiście pod uwagę brani będą tylko Ci których znam datę urodzenia lub przynajmniej rok. Zazwyczaj przyczyną jest to, że jeden z małżonków był najmłodszym dzieckiem swych rodziców, a drugi odwrotnie, więc :
1) Między rodzicami różnica wynosi 4 lata,
2) Między dziadkami jest różnica 13 lat ,
3) Między pradziadkami różnica ta jest o wiele większa, bo aż  33 lata!
4) Między 2xpradziadkami różnica wynosi 43 lata,
5) Między 3xpradziadkami różnica wynosi 58 lat,
6) Między 4xpradziadkami różnica wynosi 67 lat,
7) Między 5xpradziadkami różnica wynosi 67 lat,
8) Między 6xpradziadkami różnica wynosi 75 lata,
9) Między 7xpradziadkami różnica wynosi 8 lat.

Na razie na tym się kończą moje możliwości , dzięki którym mógłbym napisać tą różnicę. Oczywiście, gdybym znał wszystkie daty różnice te byłyby większe.
Dzisiaj napiszę coś jeszcze jako rekompensata za to, że dawno nie pisałem .

1 komentarz :

  1. U mnie u pradziadków różnica wynosi 32 lata. Zapraszam na mój blog - http://przodkowienasi.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń